Mine oplevelser som volontør i Bangladesh



søndag den 23. november 2008

Eksamenstid på St. Mathew skolerne

I dag er eksamnerne startet i Pirganj. Alle klasserne var til skriftlig engelsk eksamen. Christian og jeg sad eksamensvagt i Standard 2. Jeg synes faktisk at det ar ret sjovt at sidde og observere klassen, for helt, som jeg selv husker det fra skriftlig eksamen er der de elever, som så snart de får spørgsmålene går i gang med at skrive, mens der er andre, som bruger en del tid på at sidde og kigge ud i luften først og tænke over hvad, der skal skrives og lige indstille sig på eksaminerne.Inden eksaminerne starter kommer mange af forældrene med eleverne. De sørger for at de kommer ned at sidde på de rigtige pladser. Når eksamenen skal til at begynde bliver forældre sendt væk fra klasselokalerne. I de 2 til 2 ½ time, som eksamenen varer sidder der en masse mødre, som venter på at deres barn skal blive færdig.
2 af nabodrengene og jeg paa vej til eksamen
Koncentration!
Hmm.... hvad skal jeg skrive...


Jeg ved hvad jeg skal skrive...

Hvordan var det nu lige det var??!


Snart faerdig.. gider ikke mere!

Ingen kommentarer: