Mine oplevelser som volontør i Bangladesh



torsdag den 8. maj 2008

Nu har jeg så fået en blog

Hej alle derude

Mit navn er Signe Kjempenes jeg er 19 år. I skrivende stund skal jeg til at i gang med mine afsluttende HF eksamner på Horsens Statsskole.

Fra september tager jeg til Bangladesh, hvor jeg skal arbejde på St. Mathew Schools i Pirganj. Der er tre St. Mathews schools i Bangladesh. De er opstarted af danskeren Filip Engsig. På skolen skal jeg arbejde sammen med de lokale lærere med at undervise eleverne.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej
Din blok ser da efterhåneden rigtig nice ud. Det hjalp med billederne der i toppen og bunden:)
Jeg var ikke lige klar over at du skulle der hen og undervise, men kunne forestille mig at du vil være en dejlig lærer:)
Håber ellers snart vi ses igen
kh. Viktor

Anonym sagde ...

Kære Signe.
Det er sørme en fin blok, du har fået dig her :) Jeg glæder mig til at følge med i dine eventyr mellem burma og Indien. Det føles måske heller ikke så tomt, når du ikke lige er til at komme i kontakt med, når man nu kan læse med. Det bliver rigtig spændende og lærerigt - det er jeg sikker på.
Tak for fint studentergilde!
Håber du får nogle rigtige gode dag mit guldæg.
Kærligst Nina